«Қандай жануарларды білесің?»
Үржар ауданы «Б.Момышұлы атындағы орта мектеп» ККМ-сі
Мектепалды даярлық топ тәрбиешісі Кабиева Карлыгаш Казезовна
Білім беру саласы «Таным»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жаратылыстану
Бөлім: Жанды табиғат
Бөлімше: Жануарлар әлемі
ҰОҚ тақырыбы: «Қандай жануарларды білесің?»
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаты: 0.1.3.1. Жануардың жанды табиғат бөлігі екендігін анықтау.
Күтілетін нәтиже: Барлық балалар:
•жануарлардың жанды табиғатқа жататынын;
жануарлардың түрлерін ажыратуды.
Көпшілік балалар:
•жануарлардың түрлерін сипаттап айта алады.
Кейбір балалар:
•жабайы жануарлар мен үй жануарларын қандай белгілері арқылы ажырататынын әңгімелейді.
•Немен қоректенеді,төлдерін атайды.
Тілдік мақсат: Дағдыларды дамыту.
•Болжамдар ұсыну үшін тіректер пайдалану.
•Жабайы жануарлар мен үй жануарларын қандай белгілері арқылы ажырататыны туралы әңгімесі.
Көптілділік: жануар – животное – animal.
Cow, horse, sheep, cat, dog,
wolf fox, bear, dolphin, walrus, seal, whale
Mouse, bat, gopher, brock, marten
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
Жануарлар, тұратын жері, мекендейтін ортасы, үй жануарлары, жабайы жануарлар.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Үй жануарлары тіршілігі үшін қажетті жағдайларды атап беріңдер?
Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың айырмашылықтары қандай? Үй жануарларының адамға тигізер пайдасы қандай?
Өткен ҰОҚ-дан алған білім: Жануарлардың түрлері туралы қарапайым түсініктер; жануарлардың пайдасы мен зияны туралы, жануарлар тіршілігінің жыл маусымдарына біршама тәуелділігі.
I .Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.
Шаттық шеңбер.
Cood morning.Good morning.
Good morning to you!
Good morning dear teacher
We are glad to see ypu!
Қайырлы таң, ұстазым!
Қайырлы таң,қонақтар!
Шеңберге тұрайық,
Жылулық сыйлайық.
Доброе утро, учитель!
Доброе утро,друзья!
Посмотрите друг на друга,
Пожелайте всем добра!
-Қазір жылдың қандай мезгілі?
-Күз мезгілі қандай?
-Ендеше балалар,осы күз мезгілінің жақсы қасиеттеріне байланастырып, келген қонақтарымызға,бір-бірімізге тілек білдірейік
-Алтын күздей-әдемі болайық!
-Жомарт күздей-берекелі болайық (Слайд1, Слайд2)
II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.
-Балалар қазір бізде қандай сабақ болады?
-Бұл сабақта біз не туралы сөйлесеміз?
-Табиғат қандай болады?
-Бүгінгі сабақта біз,жанды табиғаттың бір бөлігімен танысамыз-жануарлар әлемі.Олай болса қайыққа отырып IMektepке саяхаттқа барайық (Слайд3).
ҰОҚ-ның ортасы
III. тақырып бойынша жұмыс
IMektepке келерде Дана және оның ағасы бізге көп қызықты мәлімет берді,ия балалар?
Кейіпкер:-Сәлеметсіңдерме балалар,ай мектепке қош келдіңдер!Менің қолымда қорап бар,сонын ішінен бір жануардың суретің тандап алыңдар.Балалар 4топқа бөлінеді:
1 топ-үй жануары
2 топ-жабайы жануары
3 топ –кеміргіштер тобы
4 топ-балықтар тобы
-Менің сендерге бір неше тапсырмаларым бар,орындайсыңдар ма?Олай болса қайталайық
Ойын «Дұрыс,дұрыс емес»
Ойын «Қорегін тап»
-Жақсы балалар,ал енді сендердің алдыңдарында мындай құрал тұр,осы зат арқылы әр топ өз жануарлардың енесін табады.
Ойын»Енесін тап»
«Дені саудын,жаны сау» сергіту сәті.
Ойын «кім тез»
Енді анықтайық бұл жануарлар қандай жерде мекен етеді.
ҰОҚ-ның соңы
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.
Кейіпкер-Сендер бөрін өте дұрыс жасадыңдар.Сонымен неге мына жануарлар сүтқоректі жануарлар деп аталады?
Сендерге бүгінгі саяхат-сабағымыз қызықты болды ма?
-Мен бәрін түсіндім,сабақ ұнады деген балалар жасыл түсті жүректі желкенге жабыстырамыз
- Мен бәрін түсіндім,бірақ түсінгенімді айталмаймын,дегн балалар сары түсті жүректі желкенге жабыстырамыз
Кейіпкер--Бізде балалар сүт, сүттен жасалған өнімдерді жақсы көреміз ғой,ия.Сүт біздің ағзамызға өте пайдалы. Сондықтан мен сендерге мындай сыйлық бергелі тұрмын.
-Ал,енді балалар қайыққа отырып , Imektepкпен, бұл жердегі кісілермен қоштасып сыныпқа қайтайық
Мақаланың мазмұны үшін сайт әкімшілігі жауапкершілік алмайды.