«Үй жануарларының төлдері»
Автор туралы ақпарат: Ахметжанова Куралай Ауданбековна. Қазақ тілі мұғалімі Өскемен қаласы әкімдігінің «Тілінің мүкістігі бар балаларға арналған №62 балабақша»КММ
Ересектер тобы үшін ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Өткізілетін күні, айы, жылы: 7 қазан 2016 ж
Мұғалім: Ахметжанова Куралай Ауданбековна
Білім беру саласы: қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: қазақ тілі
Тақырыбы: «Үй жануарларының төлдері»
Білімділік міндеті: Үй жануарларының төлдері жайлы түсінік беру
Дамытушылық міндеті:Ойын арқылы тіл үйренуге қызығушылықтарын дамыту.
Тәрбиелік міндеті: Балаларды қамқорлыққа үйрету,мейірімділікке тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Үй жануарларының суреттері, ойыншықтар
Қостілділік компоненті:бұзау-теленок,марғау-котенок,күшік-щенок
Тілдің үштұғырлығы: kitten,puppy.
-Сәлеметсіңдер ме балалар?
-Сәлеметсіз бе
-Қалдарың қалай?
-Жақсы,тамаша
Балалар «Аудармашы» ойыны арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіріп,лексиканы қайталайды
Корова- сиыр
Собака-ит
Кошка-мысық
Тосын сый:
Есікті біреу тоқылдатады
Мұғалім:
-Балалар біреу есікті тоқылдатқан сияқты.Жүріңдер барып қарайық,кім болды екен. Бөлмеге ата кіреді.
-Сәлеметсіңдер ме балалар?
-Қалдарың қалай?
Ата:
(Балаларға қарап)
-Балалар, мне нужна ваша помощь!
Балалар:
Сәлеметсіз бе ата
Жақсы,бес
Ата:
(Балаларға қарап)
-Балалар, мне нужна ваша помощь!
-Ко мне пришли үй жануарлары,они расстроены .У них потерялись детеныши, Помогите найти их.
Балалар:
-Жақсы, ата, көмектесеміз.
Мұғалім:
-Айтыңдаршы үй жануарлары қайда тұрады?
Балалар:
Рядом с человеком
-Дұрыс
-Иә, балалар детеныши домашних животных:(ойыншықтарды көрсетіп) қайталату:
Бұзау
Марғау
Күшік
Балалар қайталап айтады
Бұзау
Марғау
Күшік
пришли в лес на лужок траву пощипать и заблудились.Их нужно проводить по домам.Поможем им?
Балалар: Иә,көмектесеміз
-Жарайсыңдар балалар
-Балалар сендер естисіңдер ме бір дауыстар шығатын сияқты. Бұл нелердің дауысы? (үнтаспадан үй жануарларының дауыстарын тыңдату).Балалар таңырқай қарайды.
-Бұлар үй жануарларының төлдері екен енелерінен адасып қалыпты тез
тауып беру үшін қазір сендермен ойын ойнаймыз.
Ойын «Енесін тап»
Әр баланың алдында үй жануарлары мен төлдерінің қиылған суреттері жатады.
Балалар төлді енесінің жанына қояды, атайды.
Балалар ойынды қызыға ойнайды
Балалар ойын арқылы лексиканы қайталайды.
Мұғалім: жақсы, сендер тапсырманы дұрыс орындадыңдар.
Енді мен сендерге мысық туралы айтып берейін. Тыңдаңдар! Сендер маған сиыр туралы айтасыңдар.
Мұғалім тақтаға мысықтың суретін іліп, әңгімелейді:
Балалар тыңдайды, қайталайды
-Мынау мысық
-Мысықтың баласы марғау
Ал енді сендер айтыңдар!
Балалар сиыр туралы, мүғалімнің көмегімен сөйлемдер құрайды.Топпен және жеке қайталайды.
Мынау сиыр
Сиырдың төлі бұзау
Ата:
-Рахмет,сендерге балалар сендер сондай ақылды балалар екенсіңдер.Сау болыңдар
Сау болыңыз, ата!
Мұғалім:
-Жарайсыңдар,балалар.
Енді өздеріңді бағалаңдар атаға өте жақсы көмектесе алсандар қызыл жүректі таңдаңдар.Ал,егерде қиналсандар жасыл жүрек
Сөздерді анық айтқан, естеріне сақтаған балалар қызыл жүрек алады; мүғалімнің көмегіне жүгінген балалар жасыл түсті алады.
Рахмет сау болыңдар
Балалар: Сау болыңыз
Білу: үй жануарларының төлдері тақырыбы бойынша лексиканы білу.
Түсінуге тиіс: үй жануарлары үйде тұратыны туралы түсініктерінің болуы.
Жаңғырту:үй жануарлар туралы шағын сөйлем құрайды. (Мынау мысық. Мысықтың баласы марғау)
Администрация сайта не несет ответственности за содержание статьи.