«Математика еліне саяхат»

Авторы: Өскемен қаласы әкімдігінің №18 «Еркетай» балабақша-бөбекжайы, Джансеитова Құралай Ракымбаевна

Фотоотчет

Ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің технологиялық картасы

Күні: 03. 10. 2016ж

Білім беру саласы: Таным

Білім көзі: Қарапайым математика

Тақырыбы: «Математика еліне саяхат»

Мақсаты:

Білімділігі: 5 көлеміндегі санды есептеу дағдысын дамыту,сандарды тура және кері санауға үйрету. Сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.

Дамытушылық: геометрялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту. Логикалық ойларын дамыту.

Тәрбиелік: балалардың білімге деген құштарлығын арттыру.

Әдіс-тәсілдер: шаттық шеңбер, сұрақ –жауап, көрсету, түсіндіру, дамытушы ойындар, санамақ, сергіту жаттығулары, тақпақ айту.

Көрнекіліктер: геометрялық пішіндер, үйшік.

Қостілдік компонент: один-бір, два-екі, три-үш, четыре-төрт, пять-бес.

Әрекет кезеңдері:

Ұйымдастырушылық-оятушылық

Балалар, бүгінгі сабағымызға келіп отырған қонақтарға сәлемдесейік.

Балалар, шеңберге тұрып бір бірімен, апайлармен амандасады.

Жылулық щеңбері:

Қайырлы таң, көк аспан,

Қайырлы таң, алтын күн.

Қайырлы таң, жер-ана,

Қайырлы таң, достарым,

Сәлеметсіз бе апайлар.

Мен сендерге «бүгінгі күндерін сәтті болсын » деймін.

- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

- Қыс мезгілі

- Қыс мезгілінде неше ай бар?

- Үш ай: желтоқсан, қаңтар, ақпан

- Бір аптада неше күн бар?

- Бір аптада жеті күн бар.

- Атап берші?

- Апта деген ағайдың жеті бірдей ұлы бар.

Біріншісі – дүйсенбі

Екіншісі – сейсенбі

Үшіншісі – сәрсенбі

Төртіншісі  - бейсенбі

Бесіншісі – жұма

Алтыншысы – сенбі

Жетіншісі - жексенбі

Балалар, бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдар туралы ашық оқу іс-әрекеті 1-ден 5-ке дейінгі сандарды қайталап, пішіндермен танысамыз.

Мен сендерге жұмбақ жасырайын, мұқият тыңдаңдар.

Туысқан бес кісі.

Бірінен-бірі кіші,

Бәрінің аты бір.

Ең кішісі шеткісі. (бес саусақ)

Сандарға арналған санамақ кім біледі?

Бас-бармақ әкем,

Балан үйрек –шешем

Ортан терек-ағам

Шылдыр шүмек-әпкем

Кәшкентай бөбек –мен

Бір үйде біз нешеуміз

Бір үйде біз бесеуміз

- Жазық дала емес, кіші емес бір үйшік тұрады. Сол жазық дала бойымен 1 сан келе жатады, үйшікті көреді де есікті қағады.

1саны: ешкім дыбыс бермегеннен соң ішке кіреді. «Осында мен тұрайын» деп отырады.

2 саны: жазық далада тұрған үйшікке жақын келіп,есікті қағады.

Бала 2 саны –Кім бар?

1 саны: мен бір саны, өте нәзік жіңішкемін.

Бір дегеніміз- бала,

Санды дұрыс сана.

Сенің қанша атаң бар?

Сенің қанша апаң бар?

Ал сен кімсің?

2 саны: мен екі санымын, қызыға сен қарағын.

Екі дегенім-ешкі,

Таудан келер кешкі.

Лағы оңың қанша?

Ізде келмей қалса.

Мен сенімен тұрайыншы?

1 саны: менің тапсырмамды орындасаң, бірге тұрамыз.

Мен тұрған үйшіктің төбесі неше бұрыштан жасалған?

2 саны: Үш бұрыштан, -деп жауап береді де ішке кіреді.

-  3-саны-келе жатып, жазық далада тұрған үйшікке келіп, есікті қағады.

Бала – Кім бар?

3 саны: Мен үш санымын құралған екі ілмектен.

Үш дегенім-үйім,

Үйде жақсы күйің.

Бақшадан да қалма,

Тап-таза болып киін.

Мен сендермен бірге тұрайыншы?

2 саны: біздің тапсырмамызды орындасаң бірге тұрамыз. Біз тұған үйшіктің қабырғалары неше бұрыш?

3 саны: төрт бұрыштан.

Кім бар?

Мен- бір санымын өте нәзік, жіңішке.

Мен - екі санымын қызыға сен қараған.

Мен –үш санымын құралған екі ілмектен.

Ал сен кімсің?

4-саны -келе жатып жазық далада тұрған үйшікке жақын келіп, есікті қағады.

4 саны: Кім бар?

Мен төрт санымын, иілген үшкір шығанғым.

Төрт дегенім-түлік

Жүргін мұны біліп.

Жылқы сиыр, түйе, қой,

Сана мұны түйіп қой.

Мен сендермен тұрайыншы?

3 саны: Біздің тапсырмамызды орындасаң бізбен бірге тұрасың. Біз тұрған үйшіктің терезесі қандай пішіннен жасалған?

4 саны айналып тұрып,  төрт бурыш.

5 саны : Келе жатып жазық далада тұрған үйшікті көріп, жақын келіп есікті қағады.

Кім бар?

Мен- бір санымын өте нәзік, жіңішке.

Мен - екі санымын қызыға сен қараған.

Мен –үш санымын құралған екі ілмектен.

Мен –төрт санымын, иілген үшкір шығанағым.

Ал сен кімсін?

Мен 5 санымын шаршап келем зорығып.

Мен сендермен тұрайыншы?

4 саны: Біздің тапсырмамызды орындасаң бізбен бірге тұрасың. Біз тұрған үйшіктің тұтқасы қандай пішін?

5 саны: Үйшіктің тұтқасы сопақша.

- Сөйтіп сандар бірге тұрады екен.

Балалар сандарды санайықшы.

1ден-5 дейін тура және кері санау. Ойын «қандай сан жоқ?»

Сергіту сәті:

1 дегенде тұрайық

2,3,4- алақанды соғайық.

Оң жаққа бұрылып,

Сол жаққа бұрылып,

Бір отырып, бір тұрып,

Бір жүгіріп алайық,

5 дегенде асықпай,

Орнымызды табайық.

Тапсырма: Д/о «сандарды тура және кері сана»

Сандарды орысша және ағылшынша санау.

- Балалар, есікті біреу қағып жатқан сияқты, ол кім екен?

Қасқыр: Сәлеметсіңдер ме, балалар. Менің атым Қасқыр. Мен көмек сұрап келдім. Маған апайым тапсырма берді. Сендер көмектесесіңдер ме?

- Көмектесеміз.

Қасқыр: Ендеше тапсырмамды оқиын.

Логикалық жұмбақтар

- Жапалақта қанша көз бар?

- Бүркіттің қанаты нешеу?

- Қазда қанша аяқ бар?

- Қолда қанша саусақ бар?

- Мына пішінде қалай аталады. Қанша бұрыштар бар? түстері қандай?

№7 Фребель сыйын қолдана отырып, балалар пішіндерден үйшік құрастырады.

Пішіндер –төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек, сопақша.

Балалар мына теректе не торғай бар екенің санап көрейік

Рефлексивтік-түзетушілік

Бүгін саяхат сендерге ұнадыма? Қандай тапсырманы орындағанда қиналдыңдар? Неге? Сабақта сендерді не қызықтырды? Қонаққа қандай сандар келді?

Күтілетін нәтиже;

Білу керек :1-5 дейін тұра және кері санай білу

Болу керек: Геометриялық пішіндерді ажырату, және олардың түстерін.

Үйрену керек: Геометриялық пішіндерден үй құрастырып жапсыру.

 

 

 

 

 

Администрация сайта не несет ответственности за содержание статьи

 

 

 

 

  Из копилки читателя - Из копилки читателя


Яндекс.Метрика